Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 32
  1. #1
    magicci's Avatar
    magicci is offline Jersey Retired
    Join Date
    Dec 1969
    Location
    oxnard, ca
    Posts
    5,440

    purplepride.org not only a site but a state of mind

    when were here this place isnt just like an ordinary site its like a community where we all kinda know eachother. we all get together and we even have people that dont get a long....

    imagine if this was like that t.v. show futurama and the internet was a virtual reality, i would hang out at purplepride.org for like half my day.

  2. #2
    WBLVikeBabe's Avatar
    WBLVikeBabe is offline Jersey Retired
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    5,614

    Re: purplepride.org not only a site but a state of mind

    Haha yea Magicci I know what you mean. When I try to explain it to people I tell them that it's a community. We are like a big Viking fan family almost. I'ts kinda nice to have people that understand my love for the Vikes.

    [move]My beautiful sig made by the one and only PPE![/move]

  3. #3
    DemonicViking is offline Ring of Fame
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    4,161

    Re: purplepride.org not only a site but a state of mind

    A family, yeah, you can say that.

    magicci and cajun are my cousins.

    wbl babe, freya and pologirl are my sisters.

    lucky vike and singer are my brothers.

  4. #4
    magicci's Avatar
    magicci is offline Jersey Retired
    Join Date
    Dec 1969
    Location
    oxnard, ca
    Posts
    5,440

    Re: purplepride.org not only a site but a state of mind

    yea......very DISTANT cuzins with DV.....lol

  5. #5
    DemonicViking is offline Ring of Fame
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    4,161

    Re: purplepride.org not only a site but a state of mind

    haha.

  6. #6
    MrGopher16's Avatar
    MrGopher16 is offline Hall of Famer
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    1,353

    Re: purplepride.org not only a site but a state of mind

    oooooh who doesn't like each other?? I wanna get in on this gossip!
    ;-)

  7. #7
    DemonicViking is offline Ring of Fame
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    4,161

    Re: purplepride.org not only a site but a state of mind

    magicci fears me. but he created a monster.. like a post whore frankenstein. I can't stop.

  8. #8
    WBLVikeBabe's Avatar
    WBLVikeBabe is offline Jersey Retired
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    5,614

    Re: purplepride.org not only a site but a state of mind

    "MrGopher16" wrote:
    oooooh who doesn't like each other?? I wanna get in on this gossip!
    Trust me you really don't

    [move]My beautiful sig made by the one and only PPE![/move]

  9. #9
    DemonicViking is offline Ring of Fame
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    4,161

    Re: purplepride.org not only a site but a state of mind

    I'm gonna kill ym ckreator.

  10. #10
    MrGopher16's Avatar
    MrGopher16 is offline Hall of Famer
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    1,353

    Re: purplepride.org not only a site but a state of mind

    haha yeah i dont wanna get in on the drama, just hear the gossip from the outside!
    ;-)

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. Points on the Purple: Vikings in a New York state of mind
    By singersp in forum Vikings Fan Forum
    Replies: 0
    Last Post: 11-22-2008, 10:39 AM
  2. Replies: 17
    Last Post: 03-21-2007, 08:42 AM
  3. Hope you all don't mind, but...
    By shockzilla in forum The Clubhouse
    Replies: 17
    Last Post: 05-13-2005, 11:30 PM
  4. What is everyone's state of mind?
    By parsongeorge in forum Vikings Fan Forum
    Replies: 12
    Last Post: 01-02-2005, 12:00 PM
  5. Changed Mind
    By VikemanX84 in forum Vikings Fan Forum
    Replies: 30
    Last Post: 11-12-2004, 12:03 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •