Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15

Thread: How many?

  1. #1
    SHOW-TIME's Avatar
    SHOW-TIME is offline Pro-Bowler
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    331

    How many?

    Hmm.. i was just wondering how many posts everyone was averaging a day? I think im like 1.01 or something like that a day. Sorry if u guys think this is dumb im just really bored.
    so yeah eatingpieinbed some friends of mine http://www.purevolume.com/eatingpieinbed

  2. #2
    VKG4LFE's Avatar
    VKG4LFE is offline Jersey Retired Tetris Champion, Monkey GO Happy 4 Champion
    Join Date
    Dec 1969
    Location
    Hartford, WI
    Posts
    16,013

    How many?

    10 or something like that!! Since I have the summers off, I get really bored!!

    I get the most pissed off looks from people with my VKG 4 LFE Wisconsin license plate, and I LOVE IT!!

  3. #3
    triedandtruevikesfan is offline Jersey Retired
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    5,607

    How many?

    God I have no idea... some days a TON!! and others none... it just depends how busy the work day is! If its dead then I don't have a chance to post much but if its slow I am posting all the time because I am sooooo bored!!!

  4. #4
    LosAngelis's Avatar
    LosAngelis is offline Team Alumni
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    2,735

    How many?

    Totally off topic, but I was all set to order a set of pool balls from the NFL catalog...the ones where I'd have 7 Packer themed balls and 7 Viking themed balls, with the 8ball as a referee. Very cool. Until I saw the freakin' price ($200). At that point, I realized I didn't own a pool table, either, so we're passing for now. But someday, in my basement rec room, there it will be....my glorious pool table with the Packer/Vike balls. Any of you will be welcome to come and try and take me on.
    Have you ever seen a race of turtles, and they all go the wrong way instead of towards the finish line?

    Welcome to the NFC North.

  5. #5
    VKG4LFE's Avatar
    VKG4LFE is offline Jersey Retired Tetris Champion, Monkey GO Happy 4 Champion
    Join Date
    Dec 1969
    Location
    Hartford, WI
    Posts
    16,013

    How many?

    My buddy has the bear/packer ones. Those are awesome, but soooo expensive!! But I guess I don't care, price is only a number and my VIKINGS VISA takes me where I want to go!!

    I get the most pissed off looks from people with my VKG 4 LFE Wisconsin license plate, and I LOVE IT!!

  6. #6
    muchluv4smoot's Avatar
    muchluv4smoot is offline Team Alumni
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    3,318

    How many?

    "LosAngelis" wrote:
    Totally off topic, but I was all set to order a set of pool balls from the NFL catalog...the ones where I'd have 7 Packer themed balls and 7 Viking themed balls, with the 8ball as a referee. Very cool. Until I saw the freakin' price ($200). At that point, I realized I didn't own a pool table, either, so we're passing for now. But someday, in my basement rec room, there it will be....my glorious pool table with the Packer/Vike balls. Any of you will be welcome to come and try and take me on.


    Yeah, pool is a lot more fun when you actually have a pool table. LOL

  7. #7
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    1,114

    How many?

    Yeah, pool is a lot more fun when you actually have a pool table. LOL

    ROTFLMAO :notworthy: :headbang:
    Yesterday is History
    Tomorrow a Mystery
    TODAY is a GIFT that is why WE
    call it the "PRESENT"

  8. #8
    josdin00's Avatar
    josdin00 is offline Ring of Fame
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    3,619

    How many?

    "muchluv4moss" wrote:
    Yeah, pool is a lot more fun when you actually have a pool table. LOL
    Easier? Yeah.

    More Fun? Maybe. It all depends on how creative you are. Heck, if you have a shovel and a couple of croquet sets, you can put together a pretty nice game of lawn pool.

  9. #9
    VIKE58's Avatar
    VIKE58 is offline Pro-Bowler
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    421

    How many?

    "LosAngelis" wrote:
    Totally off topic, but I was all set to order a set of pool balls from the NFL catalog...the ones where I'd have 7 Packer themed balls and 7 Viking themed balls, with the 8ball as a referee. Very cool. Until I saw the freakin' price ($200). At that point, I realized I didn't own a pool table, either, so we're passing for now. But someday, in my basement rec room, there it will be....my glorious pool table with the Packer/Vike balls. Any of you will be welcome to come and try and take me on.
    Well I guess you will have to settle for the VIKINGs VS Packers Checker's set. At least until you get your table.
    GO VIKINGS GO !!!! AND THE PACK STILL BLOWS !!!!!!

  10. #10
    VKG4LFE's Avatar
    VKG4LFE is offline Jersey Retired Tetris Champion, Monkey GO Happy 4 Champion
    Join Date
    Dec 1969
    Location
    Hartford, WI
    Posts
    16,013

    How many?

    Hey, don't forget viking packer cribbage!! I got that!!

    I get the most pissed off looks from people with my VKG 4 LFE Wisconsin license plate, and I LOVE IT!!

Page 1 of 2 12 LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •