Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 18
  1. #1
    Zero2Cool is offline Waterboy
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Green Bay, WI
    Posts
    15

    Cool 2013 Packers at Vikings

    You folks have been busy since my last visit!
    There have been 48,121 posts, 4,364 threads and 284 blog entries since your last visit.

    First, I gotta say the changes you've made to the site are very impressive. It looks a lot better than my previous visit. Nice work!

    Second, I just wanted to invite you to stop by PackersHome.com and talk Vikings/Packers with us if you're not scared. We've had good experiences with Vikings fans which is why the invitation comes without hesitation. Regardless of record, playing at Vikings home is always a big challenge for the Packers.

    Here's the game thread if you're curious about rankings between the teams.
    GameDay [2013] Green Bay Packers at Minnesota Vikings - Let's Talk Green Bay Packers - PackersHome - Forum

    btw, you folks need to get a QB, and not one of our castoffs lol


    Edit, crap, you guys have a section specifically for this post. My bad.
    Last edited by Zero2Cool; 10-22-2013 at 10:47 AM.

    PH.com Owner - (no harm intended from my posts, jus a lil raz is all)

  2. #2
    Caine's Avatar
    Caine is offline Jersey Retired
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    5,135
    Not much to talk about. our team is in a shambles from the Owners on down. our retarded OC has finally figured out how to completely negate the threat of AP....don't play him.

    We're already looking at the draft.....

    Caine

  3. #3
    marstc09's Avatar
    marstc09 is offline Jersey Retired
    Join Date
    Dec 1969
    Location
    Phoenix, Arizona
    Posts
    23,179

    2013 Packers at Vikings

    Been there. Done that. Not impressed.

  4. #4
    Reignman is offline Asst. Coach
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    629
    Our team is such an embarrassment the Viking fans will be talking more crap about the Vikings than the Packer fans over there.

    Quote Originally Posted by Zero2Cool View Post
    btw, you folks need to get a QB, and not one of our castoffs lol
    Oh you just wait, we're laying low until you guys draft your next HoF QB and give up on Rodgers. Then we're going to swoop in and snap him up for our once in a decade run before it's back into our perennial rebuild mode.

  5. #5
    Zero2Cool is offline Waterboy
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Green Bay, WI
    Posts
    15
    lol laying low, waiting for Rodgers. Nice.

    Quote Originally Posted by marstc09 View Post
    Been there. Done that. Not impressed.
    The feeling is mutual, lol, besides aren't you a Cardinals fan now or something?


    Anyhow ... I'm still shocked Peterson only had 13 carries. Reminds me of when Chilly ran Peterson all over the Packers in the first half, then basically let him sit on the shelf the second half while the Packers came back to win.

    Peterson is a monster. I'd be running him 20+ every single game, no exceptions.

    PH.com Owner - (no harm intended from my posts, jus a lil raz is all)

  6. #6
    Purple Floyd's Avatar
    Purple Floyd is offline Jersey Retired
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    16,646
    Blog Entries
    1
    Pack93Z?

  7. #7
    marstc09's Avatar
    marstc09 is offline Jersey Retired
    Join Date
    Dec 1969
    Location
    Phoenix, Arizona
    Posts
    23,179
    Quote Originally Posted by Zero2Cool View Post
    lol laying low, waiting for Rodgers. Nice.

    Quote Originally Posted by marstc09 View Post
    Been there. Done that. Not impressed.
    The feeling is mutual, lol, besides aren't you a Cardinals fan now or something?


    Anyhow ... I'm still shocked Peterson only had 13 carries. Reminds me of when Chilly ran Peterson all over the Packers in the first half, then basically let him sit on the shelf the second half while the Packers came back to win.

    Peterson is a monster. I'd be running him 20+ every single game, no exceptions.
    Nope. Just moved out of the shitty state you call a home.

  8. #8
    Zero2Cool is offline Waterboy
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Green Bay, WI
    Posts
    15
    Quote Originally Posted by marstc09 View Post
    Nope. Just moved out of the shitty state you call a home.
    I see your still as cordially respectful as always, but I live in Wisconsin, not Minnesota.

    PH.com Owner - (no harm intended from my posts, jus a lil raz is all)

  9. #9
    Purple Floyd's Avatar
    Purple Floyd is offline Jersey Retired
    Join Date
    Dec 1969
    Posts
    16,646
    Blog Entries
    1
    I lived in Wisconsin for about 5 years when I was younger. I was amazed at the number of Young kids who couldn't wait to get out of there and move to Minnesota. I don't see lots of Minnesota kids flocking the other way though.(Except me, but that was temporary)

  10. #10
    Abe Froman's Avatar
    Abe Froman is offline Rookie
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    95
    Quote Originally Posted by Purple Floyd View Post
    I lived in Wisconsin for about 5 years when I was younger. I was amazed at the number of Young kids who couldn't wait to get out of there and move to Minnesota. I don't see lots of Minnesota kids flocking the other way though.(Except me, but that was temporary)
    I'm sorry to hear about your traumatic childhood. It must have been tough.
    Trying out some new forums since I got my ip banned on Purple Chat 2 weeks ago...

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •